0619173659
info@vitaleverbindingen.nl

Onze klachtenprocedure

Jouw community van en naar herstel

Bij Stichting Vitale Verbindingen willen we graag dat je tevreden bent over de ondersteuning die wij bieden. Ben je niet tevreden? Dan kun je een klacht indienen. We luisteren naar je en zoeken graag samen naar een passende oplossing. 

Onze klachtenprocedure

Een klacht bespreek je eerst met diegene die bij het probleem betrokken is of het probleem veroorzaakt. 

Kan het probleem niet met de persoon in kwestie besproken worden? Neem dan contact op met Marjet Zeegers, coördinator Vitale Verbindingen.

Is of wordt het probleem niet opgelost? Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon of je wijkcoach (als je bij Vitale Verbindingen bent voor begeleiding via de Wmo of voor een Activerend Werk-traject). De vertrouwenspersoon of wijkcoach kan:

  • je adviseren over de aanpak van jouw probleem;
  • je helpen om je klacht goed te verwoorden;
  • bemiddelen tussen jou en degene met wie je een probleem hebt;
  • je ondersteunen bij het indienen van een klacht.

Je kunt altijd een klacht indienen, maar het is fijn als je dit binnen 8 weken doet vanaf de gebeurtenis waarover je klacht gaat.

Onze contactgegevens:
Stichting Vitale Verbindingen
Marjet Zeegers
coordinatie@vitaleverbindingen.nl
Tel. 06-19173659