Bij Stichting Vitale Verbindingen willen we graag dat je tevreden bent over de ondersteuning die wij bieden. Ben je niet tevreden? Dan kun je een klacht indienen. We luisteren naar je en zoeken graag samen naar een passende oplossing.
We nemen klachten heel serieus. Ze worden geregistreerd, zorgvuldig behandeld en geanalyseerd. Zo kunnen we kijken of we verbeteringen in de organisatie kunnen doorvoeren.
Onze klachtenregeling
Een klacht bespreek je eerst met diegene die bij het probleem betrokken is of het probleem veroorzaakt.
Kan het probleem niet met de persoon in kwestie besproken worden? Neem dan contact op met Hezel de Grood, coördinator Vitale Verbindingen, via hezel.degrood@vitaleverbindingen.nl of tel. 06-36348498.
Is of wordt het probleem niet opgelost? Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon binnen Vitale Verbindingen Josee Briaire via triadeadvies@hotmail.com of tel. 06-20419732 of de eigen wijkcoach (als je bij Vitale Verbindingen bent voor begeleiding via de Wmo of voor een Activerend Werk-traject). De vertrouwenspersoon of wijkcoach kan:
- je adviseren over de aanpak van jouw probleem;
- je helpen om je klacht goed te verwoorden;
- bemiddelen tussen jou en degene met wie je een probleem hebt;
- je ondersteunen bij het indienen van een klacht.
Is of wordt het probleem niet opgelost na contact met de vertrouwenspersoon dan kan de vertrouwenspersoon je doorverwijzen naar onze externe vertrouwenspersoon.
Als je niet tevreden bent met de afhandeling of behandeling van je klacht, kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon of de wijkcoach.
Je kunt altijd een klacht indienen, maar het is fijn als je dit binnen 8 weken doet vanaf de gebeurtenis waarover je klacht gaat.
Contactgegevens
Hezel de Grood, coördinator Vitale Verbindingen
hezel.degrood@vitaleverbindingen.nl
Tel. 06-36348498
Josee Briaire, vertrouwenspersoon Vitale Verbindingen
triadeadvies@hotmail.com
Tel. 06-20419732